Karsu
Na het uitbrengen van haar eerdere albums ‘Live aan ’t IJ’, ‘Confessions’ en ‘Colors’, werd 2019 het jaar waarin Karsu haar bekendheid vergrootte met haar gelijknamige vierde album. In samenwerking met boekingskantoor Radar Agency en PR-professionals van INCROWD Entertainment en Brand MKRS creative agency werd gewerkt aan een versterking van Karsu als ‘brand’ en een vergroting van haar publieksbereik. Een bijdrage van Upstream: Music stelde Karsu in staat om haar visuele identiteit te versterken, de liveshow door te ontwikkelen en het vierde album internationaal onder de aandacht te brengen van een groter en jonger publiek.
Karsu bracht haar gelijknamige album uit in november 2019. Ze speelde eind 2019 een deels uitverkochte clubtour in onder andere De Oosterpoort, Melkweg, Burgerweeshuis, PAARD en TivoliVredenburg. Bovendien werd de plaat en de videoclips miljoenen keren beluisterd en bekeken op de verschillende streaming platforms.
subsidieregeling: